TERMENI SI CONDITII DE CALATORIE TRANSFER AEROPORT
1. Călătorul, în calitate de utilizator al website-ului www.mybus.ro și al serviciilor MyBus, se obligă:
• sa-si asume întreaga responsabilitate cu privire la tranzacțiile financiare efectuate in vederea achiziționării unui produs MyBus;
• sa furnizeze date reale cu privire la identitatea si informațiile de contact ale calatorilor pentru care achiziționează produse MyBus;
• sa nu utilizeze sistemul de rezervări MyBus in scop fraudulos;
• sa aibă in vedere ca diferența dintre ora aterizării si ora de plecare din aeroport trebuie sa fie de cel puțin 30 min, in cazul in care are bagaj de cala.
• sa verifice datele înscrise pe bilet. Semnalarea neconcordantelor trebuie făcută in maximum 2 ore de la transmiterea sau descărcarea electronica a biletului, orice reclamație ulterioara nefiind luata in considerare;
• să se prezinte la locul de îmbarcare cu cel puțin 15 de minute înaintea orei prevăzute pe biletul de călătorie;
• să aibă telefonul deschis imediat după aterizare pentru a putea fi contactat;
• sa prezinte biletul la îmbarcare. Călătoria se efectuează numai în baza biletului, valabil doar pentru titular;
• biletul este valabil strict pentru destinația si ora de plecare înscrise pe bilet;
• plecările către aeroport nu pot fi întârziate, se va respecta ora de plecare de pe bilet;
• să păstreze curățenia si integritatea mijlocului de transport, răspunzând material in cazul producerii unor daune;
• să nu perturbe in orice fel conducătorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalți calatori;
• să nu fumeze in mijlocul de transport, să nu consume băuturi alcoolice sau substanțe stupefiante;
• să nu transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
• să acopere în totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligațiilor ce-i revin.
2. MyBus nu își asumă responsabilitatea cu privire la eventuale întârzieri ce pot duce la pierderea zborului.
3. Orele sau locurile de îmbarcare pot suferi modificări în funcție de trafic, condiții meteo, sau de orice alte situații ce nu depind de MyBus. Călătorul va fi informat, în măsura posibilităților, cu privire la aceste modificări.
4. Orele de plecare din aeroport pot fi decalate din cauza întârzierii călătorilor/avioanelor ( nu mai mult de 15-20 min).
5. Neprezentarea la îmbarcare sau întârzierea este considerata renunțare la serviciile achiziționate si se penalizează 100%.
6. Transportul poate fi efectuat cu autoturismul, microbuzul, minibusul sau autocarul, în funcție de numărul de pasageri înscriși pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport fiind autorizate si dotate corespunzător normelor legale in vigoare.
• Daca un calator a achiziționat servicii MyBus pentru mai multe persoane, se consideră că toți calatorii de pe aceiași rezervare au acceptat termenii si condițiile contractului.
• Minorii pot călători numai însoțiți de un adult.
• Animalele de companie sunt admise doar in cuști speciale, depozitate în spațiul bagajelor, contra cost (50% din valoarea unui bilet pentru adult).
• În cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie împărțită în mai multe segmente, cu schimbarea mijlocului de transport.
• Nu se accepta urcarea sau coborârea în alte locuri decât cele înscrise în rezervare și bilet.
• Toate ofertele afișate pe site-ul www.mybus.ro sunt valabile în limita locurilor disponibile.
• În cazul în care există locuri disponibile, se poate achiziționa biletul de călătorie și la locul de îmbarcare.
BAGAJE
• Numărul maxim de bagaje admis in mijlocul de transport este de cel mult două(bagaj de mana și bagaj de cala).
• In eventualitatea in care pasagerul are bagaje suplimentare, acestea trebuie declarate în momentul procesării rezervării și vor fi taxate suplimentar cu 50% din valoarea unui bilet(adult).
• Tariful include un bagaj de cală îi unul de mână. Pentru bagaj suplimentar se achită 50% din valoarea unui bilet, în limita spațiului disponibil.
• MyBus nu își asumă nici o responsabilitate pentru securitatea sau integritatea bagajelor. Aceasta revine în întregime pasagerului, în afara cazului în care deteriorarea este din vina transportatorului și poate fi dovedită de pasager.
• MyBus nu este responsabilă în cazul pierderii, deteriorării sau furtului de bunuri și obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de artă, camerele foto, video, computere, etc.), aflate în bagajul pasagerilor.
• MyBus va refuza îmbarcarea călătorului daca bagajul acestuia conține materiale periculoase, arme de foc, substanțe inflamabile, etc., ori care ar putea pune in pericol siguranța pasagerilor, sau daca bagajele transportate contravin legii. În acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
• Pasagerii au obligația să depună orice reclamație referitoare la pierderea, furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire și să confirme în scris în maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamație ulterioară nu va mai fi luată în considerare.
MODIFICAREA SERVICIILOR ACHITATE
• Modificarea sau anularea serviciului rezervat sau cumpărat se poate face numai în scris, prin e-mail la adresa office@mybus.ro sau la sediul MyBus.
• Modificările pot fi efectuate cel mai târziu cu 72 ore înainte de plecare, în limita posibilităților; în anumite situații, este posibilă aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecărui produs, evidențiat astfel în prezentarea produsului respectiv.
ANULAREA SERVICIILOR ACHITATE
• Gratuit, cel mai târziu cu 72 ore înainte de plecare;
• Cu plata unei taxe egală cu 50% din valoarea achitată, cu 48 de ore înainte de plecare.
• Cu plata unei taxe egala cu 100% din valoarea achitata, cu mai puțin de 48 ore înainte de plecare.
• Cu mai puțin de 48 ore înainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fără rambursarea sumelor deja achitate.
• Serviciile de transport de tip tur-retur, formează un pachet unic, aplicându-i-se aceleași condiții de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
• Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la condițiile de anulare.
• MyBus își rezervă dreptul să anuleze o cursă în cazul producerii unor evenimente cum ar fi un atac terorist, blocadă, grevă, condiții meteo nefavorabile, mișcări sociale, probleme tehnice ale mijlocului de transport sau alte circumstanțe ce ar putea constitui un impediment pentru efectuarea călătoriei.
• Restituirea sumelor, ca urmare a anularii la inițiativa MyBus, se face în termen de maximum 15 zile de la data anularii serviciului.
MODALITATI DE PLATA
• Plata se face în EUR sau RON, on-line cu un card de plăți, prin virament bancar sau la sediul MyBus, cu numerar sau cu card de plăți.
• Sunt valabile numai biletele achitate integral înainte de începerea călătoriei.
• Tarifele produselor MyBus includ toate taxele si comisioanele, cu excepția costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
• Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data călătoriei, chiar daca a fost emis.
RECLAMATII
• Sesizările sau reclamațiile de orice fel, referitoare la produsele MyBus, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului.
• MyBus va răspunde la sesizare in termen de 15 zile de la înregistrarea ei.