Transport Paste si 1 Mai Bulgaria 2021


Plecare in data de 29.04.2021, 30.04.2021, 01.05.2021 Retur in data de 03.05.2021 si 04.05.2021

Traseu 1 (nord): Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Varna – Constantin&Elena – Nisipurile de Aur – Albena – Balcik

Traseu 2 (sud): Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Varna – Obzor – Sunny Beach – Nessebar

Calator Varna – Constantin& Elena –  Nisipurile de Aur – Albena –  Balchick Obzor – Sunny Beach - Nessebar
Adult / Copil 7-12 ani 39 euro 49 euro
Copil 0 – 6.99 ani / Senior (peste 70 ani) 34 euro 44 euro
Localitate Ora de plecare Ora de retur Punct imbarcare / debarcare
Bucuresti (RO) 07:00 20.30 Calea Grivitei – Parcare Muzeul CFR
Giurgiu (RO) 08:00 19:30 Benzinaria Rompetrol - vis a vis de Kaufland, [#GPS: 43.913603, 25.972630]
Varna (BG) 12:00 15:00 Catedrala "Adormirea Maicii Domnului", Bd. Hristo Botev, [#GPS: 43.204871, 27.909853]
Sf. Constantin si Elena (BG) 12:15 14.30 Benzinarie-Hotel Romance, [#GPS: 43.232022, 28.010565]
Nisipurile de Aur (BG) 12:30 14.15 Parcare hotel Melia Grand Hermitage, [#GPS: 43.290087, 28.042914]
Albena (BG) 12:45 14.00 Centrul de Informare Turistica, Albena 9620, [#GPS: 43.367524, 28.078954]
Balchik (BG) 13:00 13.45 Parcare Gradina Botanica, Str. Acad. Daki Yordanov, nr. 1, [#GPS: 43.407497, 28.149152]
Obzor (BG) 13:15 14:30 Hotel Miramar, Str. Chernomorska, [#GPS: 42.830736, 27.880803]
Sunny Beach (BG) 14:15 13:45 Hotel Kuban, Flower Str., [#GPS: 42.694691, 27.711787]
Nessebar (BG) 14:30 13:30 Hotel Sol Nessebar Palace, Aurelia Bd., nr. 7,[#GPS: 42.654055, 27.699490]
Transfer optional din stație la hotelul ales: 5 Euro / perssoana / sens.
 
PENTRU TRANSFERURILE DIN TARA SE ADAUGA SUPLIMENTUL DE TRANSFER SPECIFICAT IN DREPTUL FIECAREI LOCALITATI TRANSFERURI DIN TARA:

TRANSFERURI DIN TARA

Localitate Ora de plecare
la dus
Loc de imbarcare Ora de plecare Bucuresti
la retur
Loc de imbarcare Tarif transfer
pe sens
Braila 01:30 Catedrala – La Covrigaria Panda 21:30 Parcare Muzeul CFR – Grivita 20 €
Brasov 03:00 Parcare Hotel Aro Palace 22:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 20 €
Buzau 03:00 Mc’ Donald’ S KM 0 21:30 Parcare Muzeul CFR – Grivita 15 €
Campina 04:30 Casa Bucur DN1 Km 92+250 22:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 15 €
Craiova 01:15 Autogara Pelendava, Str.Decebal Nr.3 23:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 25 €
Galati 01:00 Mc’ Donald’ S 21:30 Parcare Muzeul CFR – Grivita 20 €
Pitesti 02:55 Benzinaria OMV (Vama) 23:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 15 €
Ploiesti 05:00 Benzinaria Petrom Metro 22:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 10 €
Sinaia 03:50 Gara Sinaia 22:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 15 €
Slatina 02:05 Benzinaria Rompetrol – Str. Pitesti 23:00 Parcare Muzeul CFR – Grivita 20 €

Observații:

• Pentru transferul până la hotelul ales, turiștii vor fi așteptați la locul de debarcare din stațiuni de către mașinile de transfer, dacă au solicitat și achitat transferul.
• Pentru retur, turiștii care au solicitat și achitat transferuri trebuie să aștepte mașinile de transfer în holul hotelului, începând cu 30 de minute inaintea orei de retur din stațiune, interval în care se vor face transferurile până la locul de îmbarcare!
• Pentru returul din sud, turiștii vor fi preluați de la hoteluri sau din stație de microbuze sau autoturisme și transferati în Varna, iar la Varna vor fi preluați de autocar.
• Orele de îmbarcare sunt informative și pot suferi modificări în funcție de trafic.
• Transferurile se efectuează cu autoturism, microbuz, minibuz sau autocar, cu autovehicule proprii sau cu parteneri locali, în funcție de mărimea grupului.
• Distribuirea locurilor în autocar se face în ordinea sosirii la îmbarcare.
• Autocarele sunt licențiate, clasificate internațional și sunt dotate cu climatronic, scaune rabatabile și instalație audio-video.

TERMENI SI CONDITII DE CALATORIE

1. Calatorul, in calitate de utilizator al website-ului www.mybus.ro si al serviciilor MyBus, se obliga:
• sa-si asume intreaga responsabilitate cu privire la tranzactiile financiare efectuate in vederea achizitionarii unui produs MyBus;
• sa furnizeze date reale cu privire la identitatea si informatiile de contact ale calatorilor pentru care achizitioneaza produse MyBus;
• sa nu utilizeze sistemul de rezervari produse MyBus in scop fraudulos;
• sa se informeze despre toate documentele necesare pentru efectuarea calatoriei, cum ar fi documente de identitate, vize, procuri, in conformitate cu dispozitiile legale. MyBus isi declina orice responsabilitate in cazul neefectuarii sau intreruperii calatoriei ca urmare a nerespectarii acestei dispozitii;
• sa verifice datele inscrise pe bilet; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 2 ore de la transmiterea sau descarcarea electronica a biletului, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare;
• sa se prezinte la locul de imbarcare cu minimum 15 de minute inainte de ora de plecare;
• este interzis calatorului sa deterioreze mijlocul de transport, fiind obligat sa pastreze curatenia si integritatea acestuia, raspunzand material in cazul producerii unor daune;
• este interzis calatorului sa perturbe in orice fel conducatorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalti calatori;
• este interzis calatorului sa fumeze in mijlocul de transport, sa consume bauturi alcoolice sau substante stupefiante;
• este interzis calatorului sa transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
• calatorul are obligatia sa acopere in totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligatiilor ce-i revin.
2. Orele sau locurile de imbarcare pot suferi modificari in functie de trafic, conditii meteo, sau de orice alte situatii ce nu depind de MyBus.
3. Neprezentarea la imbarcare sau intarzierea este considerata renuntare la serviciile achizitionate si se penalizeaza 100%.
4. Transportul pot fi efectuat cu autoturism, microbuz, minibus sau autocar, in functie de numarul de pasageri inscrisi pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport folosite find autorizate si dotate corespunzator normelor legale in vigoare.
• Daca un calator a achizitionat servicii MyBus pentru mai multe persoane, se considera ca toti calatorii de pe aceeasi rezervare au acceptat termenii si condtiile contractului.
• Minorii pot calatori numai insotiti de un adult.
• Animalele de companie sunt admise doar in custi, depozitate in spatiul bagajelor,contra cost (50% din valoarea unui bilet pentru adult)
• In cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie impartita in mai multe segmente, presupunand schimbarea mijlocului de transport.
• Nu se accepta urcarea sau coborarea in alte locuri decat cele inscrise in rezervare si bilet.
• Toate ofertele afisate pe site-ul www.mybus.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile.
• In cazul in care exista locuri disponibile, se poate achizitiona biletul de calatorie si la locul de imbarcare.

BAGAJE

• Numarul maxim de bagaje admis in mijlocul de transport este de cel mult doua (bagaj de mana si bagaj de cala)
• In eventualitatea in care pasagerul are bagaje suplimentare, acestea trebuie declarate in momentul procesarii rezervarii si vor fi taxate suplimentar cu 50 % din valoarea unui bilet (adult).
• Tariful include un bagaj de cala si unul de mana. Pentru bagaj suplimentar se achita 50% din valoarea unui bilet, in limita spatiului disponibil.
• MyBus nu isi asuma nici o responsabilitate pentru securitatea sau integritatea bagajelor. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vin transportatorului si poate fi dovedita de pasager.
• MyBus nu este responsabila in cazul pierderii, deteriorari sau furtului de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii,obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc.) aflate in bagajul pasagerilor.
• MyBus va refuza imbarcarea pasagerului daca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, etc., ori care ar putea pune in pericol siguranta celorlalti pasageri, sau daca bagajele transportate corespund legii.In acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
• Pasagerii au dreptul sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea, furtul, sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire si sa confirme in scris in maxim 48 ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

MODIFICAREA SERVICIILOR ACHITATE

• Modificarea sau anularea serviciului de transport rezervat sau cumparat se poate face numai in scris, prin e-mail la adresa office@mybus.ro sau in orice alta forma scrisa, depusa la sediul MyBus.
• Modificarile pot fi efectuate cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare, in limita posibilitatilor; in anumite situatii, este posibila aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecarui produs, evidentiat astfel in prezentarea produsului de transport.

ANULAREA SERVICIILOR ACHITATE

• gratuit, cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare;
• cu plata unei taxe egala cu 50% din valoarea achitata, cu 48 ore inainte de plecare.
• cu plata unei taxe egala cu 100% din valoarea achitata, cu mai putin de 48 ore inainte de plecare
• Cu mai putin de 48 ore inainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fara rambursarea contravalorii deja achitate.
• Serviciile de transport de tip tur-retur, formeaza un pachet unic, aplicandu-se aceleasi conditii de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
• Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la conditiile de anulare.
• MyBus isi rezerva dreptul sa anuleze o cursa in cazul producerii unor evenimente cum ar fi un atac terrorist, blocada, greva, conditii meteo nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale mijlocului de transport sau alte circumstante c ear putea constitui un impediment pentru efectuarea calatoriei.
• Restituirea sumelor, ca urmare a anularii, se face in termen de maximum 15 zile de la data anularii serviciului de transport.

MODALITATI DE PLATA

• Plata serviciilor se face in EUR sau RON, on-line cu un card de debit / credit, prin virament bancar sau la sediul MyBus, cu numerar sau cu card de plati.
• Sunt valabile numai biletele achitate integral inainte de inceperea calatoriei.
• Tarifele produselor MyBus includ toate taxele si comisioanele, cu exceptia costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
• Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data calatoriei, chiar daca a fost emis.

RECLAMATII

• Sesizarile sau reclamatiile de orice fel, referitoare la produsele MyBus, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului sesizat.
• MyBus va raspunde la sesizare in termen de 15 zile de la inregistrarea ei.