Cesme - Ozdere - Kusadasi


Tarif dus-intors: de la 78 Euro/adult
Plecari in perioada 15.05.2021 - 19.10.2021

TRASEU: Bucuresti – Giurgiu – Veliko Tarnovo – Stara Zagora – Kapitan Andreevo – Canakkale – Izmir – Cesme – Ozdere – Kusadasi si retur

Localitate Ora de plecare
 la dus
Ora de plecare
la retur
Loc de imbarcare / debarcare Tarif
pe sens
Tarif
dus – intors
Bucuresti 15:00 11:30 Calea Grivitei – parcare Muzeul CFR - -
Giurgiu 16:30 10:00 Benzinarie Rompetrol - -
Canakkale 04:00 22:30 Canakkale – Port 39 € 78 €
Ayvalik 06:30 20:30 Popas Ekbir 39 € 78 €
Izmir 08:30 18:30 OMV – Intrare Izmir 39 € 78 €
Cesme 10:00 17:00 Autogara, Musalla, 2122. Sk. No:94 55 € 110 €
Ozdere 12:00 15:00 Ozdere – intrarea in statiune 55 € 110 €
Kusadasi 13:00 14:00 Hotel Pigalle Beach – Intrare statiune 39 € 78 €
Pentru transferurile din tara se adauga suplimentul de transfer specificat in dreptul fiecarei localitati

Transferuri din tara

Localitate Ora de plecare
la dus
Loc de imbarcare Ora de plecare Bucuresti
la retur
Loc de imbarcare Tarif transfer pe sens
Adjud 08:31 B-dul Republicii, nr.38A, Adjud 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Azuga 10:40 Gara CFR, str. Prahovei 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Bacau 07:45 Autogara Transport Bistrita SA 14:30 Autogara IDM Basarab Kennedy 20 Euro
Bals 09:20 Monumentul Eroilor, Str. Petre Pandrea 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Barlad 07:30 Benzinarie OMV, Sos. Tecuciului, nr.3 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 25 Euro
Braila 09:00 Catedrala Nasterii Domnului 12:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Brasov 10:00 Hotel Aro Palace, B-dul Eroilor, nr.27 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Busteni 10:50 Gara CFR, B-dul Libertatii nr.192 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Buzau 10:30 Mc’ Donald’ S - KM 0 12:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Campina 11:30 Casa Bucur DN1 Km 92+250 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Constanta 09:00 Gara CFR - Extravacanta, Str. Garii, 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 30 Euro
Craiova 09:00 Peco Petrom, langa Autogara Bacriz 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 25 Euro
Focsani 09:30 Lidl Focsani, Fosta Autogara 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Galati 08:30 Mc’ Donald’ S 12:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Iasi 05:50 Autogara Codreanu (Vis-A-Vis De Gara) 14:30 Autogara IDM Basarab Kennedy 30 Euro
Mangalia 08:00 Benzinarie Petrom, Sos. Constantei nr.33 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 30 Euro
Medgidia 09:30 Restaurant Balada, Str. Independentei 50 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 25 Euro
Pitesti 11:10 Benzinaria OMV (Vama) 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Ploiesti 12:00 Benzinaria Petrom Metro, DN1 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 10 Euro
Predeal 10:30 Gara CFR, Intrarea Garii, nr.1 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Rm.Sarat 10:00 Profi - Str. Mihail Kogalniceanu 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Rm.Valcea 10:45 Autogara Antares Transport (1 Mai) 12:00 Autog. Militari, Str. Valea Cascadelor nr.1 15 Euro
Sinaia 11:00 Gara CFR, Piata Democratiei, nr. 7, 12:45 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Slatina 10:00 Benzinaria Rompetrol - Str. Pitesti,110-112 13:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Slobozia 10:00 Benzinaria Rompetrol, Sos.Bucuresti - C-ta 14:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 15 Euro
Tecuci 08:30 Kaufland, Str. Ghe. Petrascu nr.64-66 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 20 Euro
Tulcea 08:00 Parcare Complex Pelican 14:00 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 25 Euro
Vaslui 06:45 B-dul Traian, nr.64 12:30 Parcare Muzeul CFR - Calea Grivitei 25 Euro

Observatii

• Orele de imbarcare sunt informative si pot suferi modificari in functie de trafic si programul de la ferry-boat.
• Pasagerii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15 minute inainte de ora stabilita.
• Transportul se efectueaza cu microbuzul, minibuzul sau autocarul, in functie de marimea grupului, cu autovehicule MyBus, conform gaficului din tabelul de mai sus.
• Transferurile din tara se realizeaza, in functie de nr. de persoane inscrise, cu auto proprii sau cu parteneri locali.
• Distribuirea locurilor in mijloacele de transport se face in ordinea rezervarii.
• Nu este inclusa in tarif traversarea Stramtorii Dardanele, care se face cu ferry-boat-ul, 4 euro / sens / pers.

Locuri imbarcare

Plecare din Bucuresti Plecare din Kusadasi Plecare din Bucuresti Plecare din Kusadasi
15.05.2021 Sambata 16.05.2021 Duminica 07.08.2021 Vineri 08.08.2021 Sambata
21.05.2021 Vineri 22.05.2021 Sambata 13.08.2021 Vineri 14.08.2021 Sambata
27.05.2021 Joi 28.05.2021 Vineri 19.08.2021 Joi 20.08.2021 Vineri
02.06.2021 Miercuri 03.06.2021 Joi 25.08.2021 Miercuri 26.08.2021 Joi
08.06.2021 Marti 09.06.2021 Miercuri 31.08.2021 Marti 01.09.2021 Miercuri
14.06.2021 Luni 15.06.2021 Marti 06.09.2021 Luni 07.09.2021 Marti
20.06.2021 Duminica 21.06.2021 Luni 12.09.2021 Duminica 13.09.2021 Luni
26.06.2021 Sambata 27.06.2021 Duminica 18.09.2021 Sambata 19.09.2021 Duminica
02.07.2021 Vineri 03.07.2021 Sambata 24.09.2021 Vineri 25.09.2021 Sambata
08.07.2021 Joi 09.07.2021 Vineri 30.09.2021 Joi 01.10.2021 Vineri
14.07.2021 Miercuri 15.07.2021 Joi 06.10.2021 Miercuri 07.10.2021 Joi
20.07.2021 Marti 21.07.2021 Miercuri 12.10.2021 Marti 13.10.2021 Miercuri
26.07.2021 Luni 27.07.2021 Marti 18.10.2021 Luni 19.10.2021 Marti
01.08.2021 Duminica 02.08.2021 Luni  

Termeni si conditii de calatorie

1. Calatorul, in calitate de utilizator al website-ului www.mybus.ro si al serviciilor MyBus, se obliga:
• sa-si asume intreaga responsabilitate cu privire la tranzactiile financiare efectuate in vederea achizitionarii unui produs MyBus;
• sa furnizeze date reale cu privire la identitatea si informatiile de contact ale calatorilor pentru care achizitioneaza produse MyBus;
• sa nu utilizeze sistemul de rezervari produse MyBus in scop fraudulos;
• sa se informeze despre toate documentele necesare pentru efectuarea calatoriei, cum ar fi documente de identitate, vize, procuri, in conformitate cu dispozitiile legale. MyBus isi declina orice responsabilitate in cazul neefectuarii sau intreruperii calatoriei ca urmare a nerespectarii acestei dispozitii;
• sa verifice datele inscrise pe bilet; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 2 ore de la transmiterea sau descarcarea electronica a biletului, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare;
• sa se prezinte la locul de imbarcare cu minimum 15 de minute inainte de ora de plecare;
• este interzis calatorului sa deterioreze mijlocul de transport, fiind obligat sa pastreze curatenia si integritatea acestuia, raspunzand material in cazul producerii unor daune;
• este interzis calatorului sa perturbe in orice fel conducatorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalti calatori;
• este interzis calatorului sa fumeze in mijlocul de transport, sa consume bauturi alcoolice sau substante stupefiante;
• este interzis calatorului sa transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
• calatorul are obligatia sa acopere in totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligatiilor ce-i revin.
2. Orele sau locurile de imbarcare pot suferi modificari in functie de trafic, conditii meteo, sau de orice alte situatii ce nu depind de MyBus.
3. Neprezentarea la imbarcare sau intarzierea este considerata renuntare la serviciile achizitionate si se penalizeaza 100%.
4. Transportul pot fi efectuat cu autoturism, microbuz, minibus sau autocar, in functie de numarul de pasageri inscrisi pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport folosite find autorizate si dotate corespunzator normelor legale in vigoare.
• Daca un calator a achizitionat servicii MyBus pentru mai multe persoane, se considera ca toti calatorii de pe aceeasi rezervare au acceptat termenii si condtiile contractului.
• Minorii pot calatori numai insotiti de un adult.
• Animalele de companie sunt admise doar in custi, depozitate in spatiul bagajelor,contra cost (50% din valoarea unui bilet pentru adult)
• In cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie impartita in mai multe segmente, presupunand schimbarea mijlocului de transport.
• Nu se accepta urcarea sau coborarea in alte locuri decat cele inscrise in rezervare si bilet.
• Toate ofertele afisate pe site-ul www.mybus.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile.
• In cazul in care exista locuri disponibile, se poate achizitiona biletul de calatorie si la locul de imbarcare.

BAGAJE

• Numarul maxim de bagaje admis in mijlocul de transport este de cel mult doua (bagaj de mana si bagaj de cala)
• In eventualitatea in care pasagerul are bagaje suplimentare, acestea trebuie declarate in momentul procesarii rezervarii si vor fi taxate suplimentar cu 50 % din valoarea unui bilet (adult).
• Tariful include un bagaj de cala si unul de mana. Pentru bagaj suplimentar se achita 50% din valoarea unui bilet, in limita spatiului disponibil.
• MyBus nu isi asuma nici o responsabilitate pentru securitatea sau integritatea bagajelor. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vin transportatorului si poate fi dovedita de pasager.
• MyBus nu este responsabila in cazul pierderii, deteriorari sau furtului de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii,obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc.) aflate in bagajul pasagerilor.
• MyBus va refuza imbarcarea pasagerului daca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, etc., ori care ar putea pune in pericol siguranta celorlalti pasageri, sau daca bagajele transportate corespund legii.In acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
• Pasagerii au dreptul sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea, furtul, sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire si sa confirme in scris in maxim 48 ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

MODIFICAREA SERVICIILOR ACHITATE

• Modificarea sau anularea serviciului de transport rezervat sau cumparat se poate face numai in scris, prin e-mail la adresa office@mybus.ro sau in orice alta forma scrisa, depusa la sediul MyBus.
• Modificarile pot fi efectuate cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare, in limita posibilitatilor; in anumite situatii, este posibila aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecarui produs, evidentiat astfel in prezentarea produsului de transport.

ANULAREA SERVICIILOR ACHITATE

• gratuit, cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare;
• cu plata unei taxe egala cu 50% din valoarea achitata, cu 48 ore inainte de plecare.
• cu plata unei taxe egala cu 100% din valoarea achitata, cu mai putin de 48 ore inainte de plecare
• Cu mai putin de 48 ore inainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fara rambursarea contravalorii deja achitate.
• Serviciile de transport de tip tur-retur, formeaza un pachet unic, aplicandu-se aceleasi conditii de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
• Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la conditiile de anulare.
• MyBus isi rezerva dreptul sa anuleze o cursa in cazul producerii unor evenimente cum ar fi un atac terrorist, blocada, greva, conditii meteo nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale mijlocului de transport sau alte circumstante c ear putea constitui un impediment pentru efectuarea calatoriei.
• Restituirea sumelor, ca urmare a anularii, se face in termen de maximum 15 zile de la data anularii serviciului de transport.

MODALITATI DE PLATA

• Plata serviciilor se face in EUR sau RON, on-line cu un card de debit / credit, prin virament bancar sau la sediul MyBus, cu numerar sau cu card de plati.
• Sunt valabile numai biletele achitate integral inainte de inceperea calatoriei.
• Tarifele produselor MyBus includ toate taxele si comisioanele, cu exceptia costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
• Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data calatoriei, chiar daca a fost emis.

RECLAMATII

• Sesizarile sau reclamatiile de orice fel, referitoare la produsele MyBus, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului sesizat.
• MyBus va raspunde la sesizare in termen de 15 zile de la inregistrarea ei.